ЗВІТ
директора
Корнієнківського ЗЗСО
І ступеню
Похилець
Ніни Дмитрівни
перед педагогічним колективом та громадськістю
за 2019/2020 навчальний рік
Закінчився навчальний рік і потрібно зробити певні підсумки роботи колективу закладу, оцінити діяльність директора на посаді протягом 2019/ 2020 навчального року.
Як директор закладу у своїй діяльності протягом звітного періоду я керувалася Статутом, Правилами внутрішнього трудового розпорядку, посадовими обов'язками директора, законодавством України, іншими нормативними актами, що регламентують роботу керівника загальноосвітнього навчального закладу.
І. Загальна інформація про заклад.
Корнієнківський заклад загальної середньої освіти І ступеню є об‘єктом комунальної власності Рокитянської сільської радивласністю сільської ради Полтавської області. Управління та фінансування здійснюється відділом освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Рокитянської сільської ради
Будівля закладу функціонує з 1970 р
Навчальний заклад працює в І зміну, навчальний тиждень – п’ятиденний.
Виконання ст.53 Конституції України, Закону України «Про освіту», Закону України «Про загальну середню освіту»
На виконання Закону України «Про освіту», ЗУ «Про загальну середню освіту», статті 19 ЗУ «Про охорону дитинства», постанови Кабінету Міністрів України від 13.09.2017 року №684 «Про затвердження Порядку ведення обліку дітей шкільного віку та учнів», наказу Держкомстату України від 06.11.2007 року №406 «Про затвердження форми державного статистичного спостереження №77-РВЕ «Звіт про кількість дітей шкільного віку» було організовано роботу щодо охоплення навчанням дітей шкільного та дошкільного віку, які проживають у мікрорайоні закладу. Усі діти охоплені навчанням
І. ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ ЗАКЛАДУ
Територія навчального закладу огороджена металевими секціями, облаштовані ворота і хвіртка, з метою обмеження доступу стороннього автотранспорту. «Схованок», де учні можуть залишитися без нагляду дорослих немає. Облаштований спортивний майданчик. Нестандартне обладнання утримується в належному стані, загроз для травмування дітей не несе, про що складаються акти обстеження два рази на рік.
Територія озелена достатньо. Молодий березовий гай, квітники із багаторічними
рослинами та трояндами займають значну частину центрального двору.
Приміщення початкової школи знаходиться в задовільному стані. Облаштування приміщень та кабінетів не створює загрози травмування учнів та
працівників. У кабінетах меблі розставлені належним чином.
Режим прибирання забезпечує чистоту та охайність місць спільного користування,
коридорів, навчальних приміщень . Режим провітрювання дотримується .
Внутрішній туалет є в приміщенні школи.
Харчоблок. Санітарно – гігієнічний стан ідальні відповідає нормам, діти
харчуються на одній перерві, що дає змогу раціонально використовувати меблі та посуд.
Рукомийники забезпечені милом, черговий учитель слідкує за дотриманням гігієнічних
вимог учнями перед прийманням їжі. Тут же встановлені один фонтанчик для пиття.
Працівники дотримуються режиму зберігання
продуктів та готових страв, наявне підсобне приміщення, погріб. Посудом харчоблок забезпечений. Постійно, по мірі надходження коштів та за допомогою спонсорів оновлюється.
Аналіз дотримання санітарно – гігієнічних вимог у приміщеннях закладу показав, що температурний режим в цілому дотримується, рівень освітлення контролюється, придбані люмінісцентні лампи, вологе прибирання проводиться згідно графіка.
Під час оформлення навчальних кабінетів та коридорів застосовуємо гнучкість дизайну, в класах на стінах розміщуються дитячі творчі роботи, малюнки. Таке використання простору демонструє, що клас належить всім учням. Відповідно до вимог НУШ кожного року оформляємо кабінет для 1 класу. Під час перерв діти відпочивають у коридорі, під час сприятливої погоди на подвір’ї. Для педагогів місця для відпочинку облаштовані в учительській.
ІІ. Навчальні приміщення
Заклад забезпечений оптимальною кількістю приміщень. Працюємо над групуванням навчальних приміщень за віковими ознаками. Так в цьому навчальному році обладнано кабінет для першого класу .
Арабська мудрість стверджує: «Учень, який вчиться без бажання, – це птах без крил». А тому першочергове завдання школи – дати ці крила дитині Упродовж 2019-2020 навчального року робота педколективу була спрямована на упровадження компетентнісного підходу до навчання та виховання учнів, забезпечення стандартів НУШ для 1-2 класів.
Дирекція послідовно створювала умови, які б мотивували бажання дітей учитися, а педагогів – творчо і наполегливо працювати.
Велика увага у школі приділяється включенню всіх дітей в освітній процес. Станом на 1 вересня 2019 р. до 1-го класу були залучені всі діти, яким виповнилося 6 років.
У 2019-2020 навчальному році методична робота в закладі здійснювалася відповідно до чинних нормативних документів. Аналіз підсумків методичної роботи показав, що вона була спрямована на створення інформаційних, науково-методичних, організаційно-педагогічних умов для професійно-особистісного зростання педагогів, удосконалення навчально-виховного процесу, якості знань та вмінь учнів, утвердження компетентнісного підходу.
На засіданнях, що проводились за планом, було розглянуто методологічні засади формування ключових компетентностей нової української школи, формування ключових компетентностей учнів у процесі вивчення предметів освітніх галузей.
На засіданні педради «Формування мотивації навчальної діяльності школярів за сучасних умов» проаналізовано основні напрямки роботи колективу з реалізації з вагомого напрямку реалізації методичної проблеми. Стан методичної роботи проаналізований у відповідному наказі.
Методична робота в закладі проводилась згідно плану. Більше уваги в порівнянні з попередніми роками було приділено формуванню внутрішньої системи забезпечення якості освіти та розробленню Стратегії розвитку закладу.
Перебувала під контролем індивідуальна методична робота вчителів школи. Значна увага зверталась на організацію роботи 1 класу початкової школи за принципово новими програмами та стандартами НУШ, забезпечення комфортного освітнього середовища..
Школа працювала над виконанням таких завдань:
1. Виконання навчальних планів і програм відповідно до Держстандартів загальної середньої освіти.
2. Підвищення рівня фахової підготовки педпрацівників.
3. Створення необхідних умов для подальшого розвитку творчої особистості, обдарованої учнівської молоді.
4. Соціальний захист учасників навчально-виховного процесу.
5. Модернізація методичної роботи (cпрямованість на реалізацію нормативних, законодавчих, правових документів, що регламентують діяльність школи).
6. Покращення матеріально-технічної бази школи.
7. Забезпечення комфортних та сучасних умов для навчання у школі, особливо для перших класів.
. Виховна та позакласна робота.
Виховна та позакласна робота в закладі спрямована на створення безпечного освітнього середовища яке б плекало творчу особистість, даваало умови для повноцінного інтелектуального, творчого, морального, фізичного розвитку дитини, реалізації сучасної моделі випускника закладу середньої загальної освіти, спроможного реалізувати власний позитивний потенціал.
Виконуючи завдання і реалізуючи основні принципи виховної роботи, педагогічний колектив закладу освіти орієнтується на нормативно-правову базу з питань виховної роботи, а саме Закони України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про охорону дитинства», «Концепцію виховання дітей та молоді», «Концепцію громадянського виховання», «Національну доктрину розвитку освіти», «Конвенцію про права дитини», «Декларацію прав дитини», «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України» та нормативно-правові акти, документи Міністерства освіти і науки України, Департаменту освіти і науки Полтавської ОДА, відділу освіти РокитянськоїОТГ.
Для їх системної реалізації у закладі був розроблений план виховної роботи навчального закладу та плани виховної роботи класних керівників.
Особливу увагу ми приділяли найважливішим складовим управління закладом нового типу:
– прогнозування розвитку школи;
– раціональне використання матеріальних, кадрових та фінансових ресурсів;
– організація педагогічної діяльності вчителів, спрямованої на забезпечення продуктивного навчання учнів;
– впровадження оптимального режиму навчального процесу
Охоплення учнів гарячим харчуванням.
У 2019/2020 навчальному році було організоване повноцінне, безпечне та якісне харчування дітей (замовлення та прийняття безпечних і якісних продуктів харчування та продовольчої сировини в необхідній кількості, додержання умов і термінів їх зберігання, технології виготовлення страв, правил особистої гігієни працівників харчоблоку, виконання норм харчування, наявність сертифікатів якості тощо) за рахунок бюджетних та батьківських коштів.
Гарячим харчуванням було охоплено всіх учнів закладу .
Постійно здійснювався бракераж сирої та готової продукції, результати заносилися до журналів бракеражу черговими вчителями.
Постійно опрацьовувалась та надавалась інформація щодо кількості дітей, які одержують харчування. Двохтижневе меню розроблено на основі примірного, погоджено санветпродслужбою та затверджено директором закладу, норми харчування виконувалися.
.
Стан і розвиток мережі закладу.
У 2019/2020 навчальному році в закладі працював 4 педагогічні працівники і 1 працівник із числа обслуговуючого персоналу. Навчання завершило 13 учні.
Мова навчання – українська. Середня наповнюваність класів становила 9 учнів, що дещо збільшилась порівняно з попередніми роками.
Завершуючи свій виступ, хочу запевнити вас, що я завжди намагатимусь реагувати на всі звернення, зміцнювати ту атмосферу довіри, партнерства, яка вже склалася в колективі вчителів, батьків та учнів. І надалі як директор закладу докладатиму всіх зусиль, щоб разом досягати нових успіхів у навчанні та вихованні учнів, в утвердженні позитивного іміджу школи, у виконанні нею своєї головної місії – виховання і розвитку наших дітей, підготовки їх до самостійного життя.